Έναρξη Ατομικής Επιχείρησης. Δύο από τις συνηθέστερες ερωτήσεις που δεχόμαστε είναι. "Πως μπορώ να κάνω έναρξη επιχείρησης;" και " Πόσο στοιχίζει να συντηρώ την ατομική μου επιχείρηση"
Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σύντομα, απλά και με ακρίβεια σε αυτά τα 2 ερωτήματα.
Έναρξη Ατομικής Επιχείρησης.
Για να κάνετε έναρξη ατομικής επιχείρησης θα πρέπει να βρείτε έναν λογιστή. Τα στοιχεία που θα σας ζητήσει είναι:
- Στοιχεία Επικοινωνίας
- Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας/Διαβατηρίου
- Kωδικοί Taxisnet
- Αναλυτική Περιγραφή Δραστηριότητας (ΚΑΔ)
- Διεύθυνση Έδρας (Μισθωτήριο ή Ε9)
- Εξουσιοδότηση προς λογιστή για όλες τις απαραίτητες ενέργειες στους αρμόδιους φορείς
- Ειδικές Άδειες Άσκησης Επαγγέλματος (όπου απαιτείται)
- Κόστος Πιστοποιητικών Έναρξης Επιμελητηρίου – ΓΕΜΗ
- Απογραφικό Δελτίο Εργαζομένων (αν απαιτείται)
Κόστος Συντήρησης Ατομικής Επιχείρησης
Κάθε επιχείρηση, έχει φυσικά διαφορετικές ανάγκες. Αν θέλετε ωστόσο να κάνετε ένα οικονομικό πλάνο για τη νέα σας επιχείρηση, θα πρέπει σίγουρα να λάβετε υπόψιν
- Ασφαλιστικές Εισφορές
- Λειτουργικές Δαπάνες (Ενοίκιο, Κοινόχρηστα, ΔΕΗ, ΟΤΕ)
- Μισθολογικό Κόστος
- Κόστος Marketing
- Κόστος Λογιστικής Διαχείρισης
- Συντήρηση Εξοπλισμού
Θέλετε να ξεκινήσετε τη δική σας ατομική επιχείρηση;
Ζητήστε προσφορά να ξεκινήσετε την ατομική σας επιχείρηση με την Tsoukakis Accounting Services